fredag den 21. marts 2014

Mange ufærdig projekter...

Jeg tror at det er ikke kun mig som har mange ufærdig projekter, tror at det er mange som mig :)

Jeg har nok ca 10 stk som er ikke færdig, synes det er farlig at hækle ;) Når jeg ser noget nyt og vil bare sæt i gang med ny projekt.. Så nu er det nok og skal få alle bliver færdig. 

Så det kommer lidt mere billeder som jeg har lige blivet færdig..

Det drage kan jeg ikke huske hvor link kommer fra, har ikke gem det i favorit.. Øv.. Hvis du ved hvor det kommer fra så vil du gerne giv det besked til mig? 





Det toiletpapir ruller, sjov og sejt synes jeg. Det kommer fra en gruppe som jeg er medlem hos, og det er på svensk, søg gerne hos BrittasAmi i Facebook.



Så jeg ønsker jer en rigtigt god weekend..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar