mandag den 17. marts 2014

Lidt om mig...

Det er ikke nemt for mig at skrive dansk, men jeg forsøge så godt jeg kan.

Jeg er en glad tøs som elsker at hækle, sy, lave forskellig kreativer. Hvor har jeg fået det fra? Jo, det kommer fra min mor som har blog her men hun skrive norsk, håber at I kan forstår norsk. Men hun er meget dyktig med at maler som jeg ikke gør det.

Jeg vil bare sige at jeg er mere glad for at hækle nu for øjeblik. Det er godt at slappe af og hækle når det passer for mig, eftersom jeg har to små børn på 2,5 og 1,5 år, som er meget dyktig at stjæle min tid, men selvfølgelig er børn, prioterer nr 1 på liste. 

Jeg har ofte tid at lave noget om dagen hvis jeg er i form, jeg har meget problem med hovedpine/migræn i sidste, og har dårlig ryg og nakke efter bilulykke i 2004. Så jeg ta det når det passer tidspunkt for mig.

Håber I forstår min sprog, jeg tror nok at det er lidt norsk sprog her, og jeg bor her i Odense snart 3 år nu og har ikke gået på skole eller lært dansk af noget, måtte bare læse og lære selv.

Have en fin uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar